Skippy Sneltransport Misverstanden

De vijf grootste misverstanden over koeriersdiensten

Skippy Sneltransport wil graag een aantal misverstanden over koeriersdiensten de wereld uit helpen.

  1. Koeriersdiensten zijn duur
    De kosten voor een koerierszending hangen voor een groot deel af van de haast die u heeft. Is er grote spoed bij, dan wordt het tarief inderdaad hoger, maar als u geen haast heeft en wel graag de service wilt van een koeriersdienst, dan hoeft een zending helemaal niet duur te zijn.
  2. Je schakelt een koerier alleen in als iets grote haast heeft, of als het vertrouwelijk is.
    Snelheid en vertrouwelijkheid zijn inderdaad de kenmerken van een goede koeriersdienst. Maar een goede koerier staat ook voor aandacht en service. Wanneer u een belangrijke offerte of aanbesteding per koerier laat bezorgen, laat u een heel andere indruk achter dan wanneer het per gewone post in de brievenbus valt.
  3. Het is ingewikkeld om een koerier in te schakelen.
    Een koeriersdienst moet eerst heel veel dingen weten voordat ze een brief of pakket gaan versturen. Dat is wat veel mensen denken, maar dat valt heel erg mee. Natuurlijk moeten we weten waar we iets moeten afleveren en wat de factuurgegevens zijn, maar een eenvoudig telefoontje is al genoeg om ons aan het werk te zetten.
  4. Je kunt een koeriersdienst alleen maar inzetten als je dat regelmatig gaat doen.
    Nee hoor, je kunt een koerier ook gewoon voor een eenmalige opdracht inschakelen, dat is geen enkel probleem.
  5. Koeriers zijn onverzorgd, een beetje louche, daar wil je niet mee gezien worden.
    Skippy Sneltransport is een net koeriersbedrijf. Onze medewerkers rijden in nette auto’s, dragen bedrijfskleding en gedragen zich als een heer in het verkeer. Wij rijden onder meer voor advocatenkantoren, ministeries en andere grote organisaties, en we vinden het belangrijk om een betrouwbare, zorgvuldige partner te zijn.